12/01/2012

Wish List ♥

Jaaaa, mijn favoriete tijd van het jaar komt er weer aan (na de zomervakantie dan)! Sinterklaas en Kerst. En omdat mijn moeder al een stuk of zeven keer al aandringend heeft gevraagd wat ik nou wilde (met erachteraan: "dan kan ik het doorgeven aan de Sint/Kerstman!"), maak ik heir even een lijstje om haar duidelijk te informeren (aangezien ze altijd het verkeerde koopt). Het is wel een beetje last-minute voor Sinterklaas, maar ik kon lange tijd ook niets bedenken, op een paar geweldige maar-oh-zo onmogelijke cadeautjes na dan...
A6otufxceaitq2a_large

Impossible Presents

1. Jeffrey Campbell Lita Spike's
Ik dacht tot sinds kort dat dit cadeau best realistisch was, maar... mijn ouders vinden het niet geweldig als ik elke dag 15 cm hakken draag. Oh en dan hebben we nog de prijs. Misschien ooit. Wanneer ik.. oud ben.
Tumblr_m6uqdc1wyh1rz99wbo1_500_large

2. Een reisje naar Finland in de Kerstvakantie
Nee, niet eens Australie, Mexico of Hawaii! Want ik wil echt sneeuw, kou en donkerheid, die dingen maken de winter echt! En waar is het nou winterachtiger dan Finland? Geweldig land, lachwekkende taal.
Maarja, wat het onrealistisch maakt is het feit dat ik niemand heb die ook wel naar Finland wilt en ik kan niet zomaar alleen gaan.
6949_500634343292193_1288921066_n_large

3. Harry Styles
Oh. Oh sorry Kerstman. Ik wist niet dat je geen superleuke-beroemde-boyband-lid-die-trouwens-niet-eens-weet-dat-ik-besta mocht vragen.
Tumblr_lv0u14wlzt1r45d7po1_500_large
Of een Golden Ticket naar het One Direction concert. Waarom ben ik geen miljardair? Waarom?

4. Agnes
O M G hebben jullie ooit Despicable Me/Verschrikkelijke Ikke gezien? Daarvan is het jongste geadopteerde meisje, Agnes, zo verschrikkelijk schattig!
Tumblr_m8rhtcxxq71r31qrjo1_500_large

5. Beats By Dr. Dre
Ik wil echt heel graag een witte Beats koptelefoon met roze details, dat zou echt mijn droomkoptelefoon zijn! Maar volgens mij bestaan deze nog niet... De volledig roze variant is ook wel leuk, maar ik ik vind ze een beetje too much. Deze hieronder is wel echt supergeweldig, maar omdat mijn haar zwart is zou dat misschien weer een beetje raar zijn. Hmm... even Dr. Dre mailen dan maar!Tumblr_m1dox6ovxj1rrrvzfo1_500_large  Real Wishlist 
1. Timberlands
Oke oke, noem me hipster of mainstream (ik heb namelijk geen idee meer wat bij wat hoort), maar ik ben gewoon verliefd geworden op timberlands. Of nou ja, op de outfit-ideeen in mijn hoofd die samen gaan met Timberlands.Maar... als mijn ouders de prijs te hoog vinden betaal ik een deel mee of ik koop andere leuke schoenen (ik heb namelijk sowieso nog winterschoenen nodig. Ik heb meestal een beetje een hekel aan laarzen (cowboy/bikerboots, Dr. Martens en Timberlands uitgezonderd) dus dat wordt nog even zoeken.
Tumblr_lwoer34q851r8dalqo1_500_large

2. Een televisie aan de muur tegenover mijn bed
Het is echt het enige wat mist in mijn kamer. Hij hoeft niet eens heel groot te zijn, maar ik mis het in bed tv kijken met warme chocomelk deze winter een beetje (in mijn vorige huis kon het wel). Ik heb hem wel het liefst aan de muur, al is dit hieronder ook niet verkeerd... Tumblr_libdtkqnvi1qcjzk6o1_500_large 

3. Meer winterkleding
Op dit moment leef ik namelijk op twee truien, een panty met ladder, een legging en mijn hele zomergaderobe. Laatst had ik nog een roze jurkje met vogeltjesprint aan! Dus vooral dikke truien, goede vestjes en een goede spijkerbroek.
Tumblr_medc5jayoq1rx8r4xo1_500_large

4. Een dvd-box met superveel Kerstfilms
Kerstfilms zijn ge-wel-dig. Kerstfilms zijn de dingen waar ik in de winter meer uren mee heb doorgebracht dan met mijn winterjas. Oef, als ik denk aan mezelf (met vrienden/familie of gewoon heel cool alleen) op de bank gewikkeld in dekentjes, met een massa aan snacks en chocomelk en een goede portie films krijg ik al tranen. Van geluk ofcourse.643906_470314059677799_1351413369_n_large

5. Een nieuwe camera
Ik kan er namelijk niet goed voor zorgen dat achtergronden wazig worden wanneer ik iets fotografeer op een wat dichtbijerigere afstand, terwijl dat juist awesome is. Dus het liefst zou ik een echte spiegelreflex camera willen (op dit moment heb ik een 'bridge', hij heeft digitale en spiegelreflex standen). Maar een lomografie camera/fisheye lens lijkt me ook heel leuk!
3834973226_0c13d00f4f_large
'My bankaccount says no no no, but I say yes yes yes.'

Oh en dan nog wat dingen zoals wereldvrede, de eeuwige veiligheid van de walrus, Narnia ontdekken enzo.

Liefs,
Linda Ruan

14 comments:

  1. Helaas heb ik ook zo'n onmogelijke wishlist, maar je hebt geluk want bij mij staan Timberlands daar ook op! Zo duur :( Hele leuke post, liefs! :)

    ReplyDelete
  2. hahaaa zo'n onmogelijke wishlist heb ik ook wel! Op mijn 'echte' wishlist staat ook een nieuwe camera, ik vraag er geld voor zodat ik ervoor kan sparen :)
    x

    ReplyDelete
  3. Ik wil gerust met je mee naar Finland :D
    Ik ben ook gek op sneeuw en winter ^^
    hoewel we er vandaag nog over spraken dat Finnen blijkbaar niet zo vriendelijk en nogal gesloten zijn... mischien Finland vervangen door Noorwegen? =p
    leuke wishlist trouwens :D
    xx

    ReplyDelete
  4. Oeh ik wil naar new-york met kerst en oud en nieuw, alle lichtjes en kerstbomen en versieringen en die winkels aaahh!! En new years eve op times square..!!

    ReplyDelete
  5. Haha, ik heb ook zo'n veeeeel te dure wishlist. Ik wil mee naar Finland, ik wil ook wel een nieuwe camera, ik wil ook wel Jeffrey Campbell Lita Spike's, ik wil ook wel meer winterkleding... Vrees dat dat het niet gaat worden, haha.

    ReplyDelete
  6. timberlands zijn voor mij echt een no no. Ik moest ze vroeger dragen omdat ze zo stevig waren en ik niet echt goed liep, vond ze echt afschuwelijk. Maar nu is het opeens hip om timberlands te gaan dragen =.=.
    Erg leuke wishlist :)

    ReplyDelete
  7. Leuke post weer! Je schrijft altijd zo leuk! Ik wil ook een spiegelreflex en een lomo camera! :D XX

    ReplyDelete
  8. Ontzettend leuke post/wishlist! Ik vind Timberlands ook mooi, m'n familie alleen niet, haha. En die shoes, aaaaaaahw! Ik ga een camera van mijn verjaardag vragen. :)

    ReplyDelete
  9. Ik wil ook heel veel dingen die onmogelijk zijn, ik wil ook zo graag Timberlands of Jeffrey Campbell's..
    Jammer dat ze zo duur zijn!

    X

    ReplyDelete
  10. beautiful photos :)
    XX

    you can follow me?
    http://oohmarly.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Wow, apart, ik had precies hetzelfde op mijn wishlist staan, ook de Jeffrey Campbell spike lita's, maar ik mocht ook niet van mijn ouders;(.. Toen had ik idd ook timberlands gekocht;)

    ReplyDelete
  12. Lovely Wishlist!
    Follow for your beautiful blog. (:

    ReplyDelete
  13. Hi girl, jouw wishlist is echt heel leuk!! en ik ben het met je eens plus een goede camera vind ik ook altijd een topper. voor je geld en bankrekening minder maar je heb er een hele lange tijd wat aan! als je er voorzichtig mee bent in ieder geval. keep up the good work jij komt bij mijn favo lijstje je typt erg leuk!

    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    hoop je terug te zien op mijn blog meid!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...