12/14/2012

Live And Let Die

Excuses voor de slechte foto's, ik had niet door dat er een enorme regendruppel (dat vage plekje op mijn rechterbovenbeen) gedurende de hele 'fotosessie' op de lens zat te chillen.

Het bandshirt is van H&M x Guns N Roses, leren jasje van One by One, short heb ik zelf geknipt uit een wijduitlopende jeans van Esprit, sokken van Zeeman en les boots van TAXI.
Hmm, ik voelde me eigenlijk wel een beetje cool door deze outfit. Misschien dat jullie het herkennen, maar ik heb vaak dat ik mijn gedrag heel erg door mijn kleren laat beinvloeden. Draag ik een outfit zoals deze, dan begin ik vaak heel 'cool' te doen (waar ik niet altijd in slaag), maar draag ik een outfit zoals deze, dan begin ik mezelf automatisch wat netter te gedragen.

Ik heb er trouwens een 'girlcrush' bij (naast Adriana Lima en mezelf :D), Alex Steele! 

Kijk hoe pretty en retro ze is! :)

Wintertijd = truientijd. En omdat ik een groot tekort aan truien heb (over een weekje ga ik truienshoppen, dan zijn jullie van mijn gezeur af!) steel ik mijn vader's truien, die in maat XXL zijn. Maar dan maakt niet uit, ik vind ze wel cool dus ik draag die gewoon lekker naar school!

Love,
Linda Ruan

11 comments:

  1. of course I'll follow you back! your blog is perfect <3

    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Leuke post en wat een leuke outfit heb je aan!
    Guns N Roses <333

    ReplyDelete
  3. Ik vind je outfit echt leuk!
    Ik steel ook altijd oversized t-shirts van m'n vader haha!
    xx

    http://put-me-in-a-movie.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  4. Ik heb ook vaak dat mn outfit mijn gedrag beinvloed, vind dat altijd wel leuk haha! Die truien van je vader staan leuk :0
    x

    ReplyDelete
  5. Hele leuke outfit heb je aan!
    Xoxo

    ReplyDelete
  6. De tweede outfit!!!!

    ReplyDelete
  7. aaahw dat guns n roses shirt is gewoon geweldig! heb je die al lang of hangt die nog in de winkel? ;)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje! Ik heb hem nog niet heel lang, misschien dat ie nog in grotere H&M's hangt!

      xx

      Delete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...