12/31/2012

Happy New Year! -Article

Ja, het is weer zover hoor, tijd voor -alweer- een nieuw jaar! Terwijl er misschien mensen bij jou over de vloer komen, maken je ouders zich misschien zorgen of de champagne nog wel goed is en is je broer druk bezig met het onderzoeken van het vuurwerk.

Oh en dan hebben we jou.

Ten eerste, wat trek je aan?
Mijn eerste en belangrijkste tip is: Trek NIETS van nylon aan! Misschien ben je er al bekend mee, maar nylon vat heel snel vlam en onder grote hitte begint deze stof te smelten. Wanneer deze massa vervolgens in contact komt met je huid, gaat het erin branden en blijft dit voor altijd, wees dus voorzichtig!

Verder is het fijn om iets lichts van kleur en natuurlijk iets warms aan te trekken. Wat dacht je bijvoorbeeld van een oversized beige poncho met aztekenprint en een goede spijkerbroek?

Ikzelf heb het volgende aan:

Ten tweede, goede voornemens.
Het is heel handig om een lijstje te maken, zodat je een duidelijk doel hebt voor het nieuwe jaar. Maar leg de lat niet te hoog! Als je opschrijft: 'Minstens 20 kilo afvallen, alleen maar 9ns en 10en halen op school, geen enkele cent uitgeven en vervolgens een auto kopen enz.' werkt dat niet helemaal. Schrijft dus dingen op die ook werkelijk haalbaar zijn! Mijn eigen lijstje staat ergens gekrabbeld tussen mijn diary post (komt nog!).

Thank you!
Ik begon mijn blog in summer '11, maar was al snel gestopt. Begin 2012 was één van mijn goede voornemens ook: 'Je blog weer oppakken', en dat deed ik. Ik begon dus eigenlijk precies een jaar geleden écht intensief te bloggen en dit hele jaar is mij goed bevallen. Ik wil echt mijn lezeressen bedanken voor alle lieve reacties en tijd om mijn artikels te lezen. Jullie zorgen ervoor dat ik door blijf gaan (oké, en de leuke modeevents en goodies ook) met bloggen. Laten we er een blogilicious 2013 van maken!

En verder...
Wees voorzichtig met vuurwerk, tien vingers staan mooier op een foto op Lookbook dan vier! Breng tijd door met familie en/of vrienden, rond een paar laatste 2012 beloftes af, dans in het rond, tweet elk uur 'HAPPY NEW YEAR' in de taal van de landen waarbij het op dat moment 00.00 is, lach veel en ga gezond het jaar 2013 in!

Ik wens jullie allemaal een magisch nieuw jaar toe, en laten we er samen minstens nog een jaar tegenaan gaan!

Liefs,
Linda Ruan

5 comments:

  1. Super leuke post!
    Jij ook happy new year! (:
    En tot volgend jaar ahah!

    ReplyDelete
  2. Happy new year!! 2013 please give us luck!!
    Je blog is supercool!

    Xoxo

    ReplyDelete
  3. love the second photo,so pretty! happy new year!

    ReplyDelete
  4. Gelukkig Nieuwjaar! Moge het een geweldig jaar voor je zijn ^^

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...