12/04/2012

Personal: The Beauty Within (no make-up pics)

Ben jij zo iemand die nauwelijks naar buiten durft te gaan zonder make-up op? Of kan je prima de hele dag 'volhouden' zonder ook maar 1 likje mascara? Ik ben door een lezeres uitgedaagd foto's van mij zonder make-up te posten en iets te vertellen over (mijn) make-up. Oke grapje, ik ben eigenlijk alleen uitgedaagd om foto's van mij zonder make-up op internet te zetten en ik vertel er wat bij om de post wat langer te maken :).

Hieronder een foto van mij met nog een flinke eyelinerstreep:

Lichtere eyelinerstreep:

En... tadaaa! Helemaal zonder make-up:

Ik heb je challenge gehaald! Het was ook niet heel moeilijk voor me hoor, als je kijkt naar wat oudere posts draag ik sowieso helemaal geen make-up op mijn foto's. Nu is het make-up waar ik over praat ook niet extreem veel, ik draag bijvoorbeeld geen foundation/rouge/oogschaduw/lipgloss, alleen eyeliner (I love the classic wink!) en mascara (en daar heb ik een goede rede voor: ik ben Aziaat. Die hebben bijna geen wimpers).

De laatste tijd (laten we zeggen... de laatste 2 maanden) kom inderdaad niet meer mijn deur uit zonder eyeliner en mascara, niet naar school in elk geval (een blokje om naar een supermarkt kan nog wel).
Ik weet eigenlijk niet waarom ik daar uberhaupt moeite mee heb, aangezien ik tot twee maanden geleden sowieso bijna nooit make-up naar school droeg. Ik denk dat het komt doordat ik nu zo gewend ben aan mijn gezicht met make-up, dat ik mezelf lelijk (of nou ja, minder aantrekkelijk?) ben gaan vinden zonder make-up en dat terwijl ik vroeger gewoon best blij was met mezelf zonder make-up.


Dus ik ga proberen mijn uiterlijk weer te apprecieren zonder make-up. Ik vind het niet heel makkelijk, als ik kijk naar de rechterfoto denk ik eerder 'ielw!' dan 'dat ben ik en daar ben ik trots op'. Maar het gaat me lukken, want ik kan alles. Kijk, daar is de extreme zelfverzekerdheid weer (ik dacht bijna dat ik het kwijt was)!

Daarbij, uiteindelijk maakt make-up je niet mooi, het is slechts een hulpmiddel om je eigen schoonheid te vergroten. Dus ik zeg nu niet dat iedereen veel mooier is zonder make-up, want, geef maar toe, iedereen ziet er beter uit met een klein likje her en der, maar we moeten leren onszelf ook mooi te vinden zonder, want uiteindelijk is natuurlijk het innerlijk dat veel meer telt, The Beauty Is Within.


Hoeveel make-up draag jij? En durf je jezelf publiekelijk te vertonen zonder?

Liefs,
Linda Ruan

16 comments:

  1. Wauw met en zonder eyeliner you're gorgeous!

    ReplyDelete
  2. Die eyeliner is echt heel mooi, maar je hebt het zeker niet nodig! Liefs :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankje, ik probeer je te geloven, haha.

      Heb je mijn mail trouwens al ontvangen? :)

      Delete
  3. Ik houd het meestal ook maar bij een opvallendere eyeliner. Verder probeer ik zo min mogelijk make-up te dragen.

    ReplyDelete
  4. Ik vind je onder make-up ook supermooi, wauw! Dat is misschien wel het voordeel aan aziaat zijn, wimpers zie je met of zonder mascara toch minimaal, dus wij hebben dat niet perse nodig ^^

    ReplyDelete
  5. Cute cute cute... great bare nude look!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Je ziet er ook heel mooi uit zonder! Ik moet bekennen dat ik elke dag make-up draag, maar niet overdreven veel. Ik vind het gewoon fijner om mascara en BB-cream op te hebben, dan voel ik me niet zo "kaal" haha!

    ReplyDelete
  7. Ziet er ook mooi uit zonder :D x

    ReplyDelete
  8. Wow wat hem je een mooie huid! Ik dacht altijd dat je foundation ofzo ophad, want je huid is echt helemaal egaal! Ik wou dat ik dat had, ik moet echt een laagje foundation op, want ik veel onzuiverheden en ik voel me toch iets beter als ik weet dat je die niet meer kan zien.
    Verder draag ik ook graag eyeliner, met een wing!, want ik heb zelf als aziaat kleine ogen.

    -xxx-

    ReplyDelete
  9. ik vind mezelf ook niet echt lelijk zonder make-up, maar gewoon minder mooi ;)
    ik vind jou echt heel mooi, make-up of niet!
    x

    ReplyDelete
  10. (Sowieso op de foto) Zie je er echt geweldig uit zonder make-up hoor! (:

    ReplyDelete
  11. Wauw, je bent echt zo knap! Met én zonder make-up :)

    ReplyDelete
  12. wauwiee, linda jij bent gewoon mooi zonder make-up hoor !
    Hm, door jouw post ga ik nadenken over misschien iets minder make up, maar ik ben wel lelijk zonder dus nevermind. x

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...