12/02/2012

Random Little Notebook + The Winnar Is...

Goodevening! :)

Het is weer tijd voor een korte update!

Ik luister op dit moment naar 'Troublemaker' van Olly Murs, een nummer een beetje in de stijl van Maroon 5, super!

Fotoblooper:
Waarom heb ik een soort rare neiging om altijd mijn wangen op te blazen op foto's?
Trouwens, hier ziet mijn haar er nog best goed uit, maar de laatste tijd klit het heel erg. Het komt denk ik door de bleek en door het feit dat ik altijd te lui ben om mijn haar te fohnen na het wassen...

Ik zit erover na te denken om een 'Wreck This Journal' te beginnen en mijn vorderingen telkens te posten, wat vinden jullie?
Voor degenen die niet weten wat een Wreck This Journal boekje is: het is een boekje waar allemaal opdrachten instaan, bedoeld om je creatieve grenzen te verleggen en om het boekje te vernietigen. Bijvoorbeeld: Sta met modderschoenen op deze pagina, neem deze pagina mee onder de douche, bedek deze pagina met allemaal kantoorspullen etc.

Ik ben de laatste tijd veel nieuwe 'verslavingen' van mezelf tegengekomen, die waarschijnlijk altijd al in mij hebben gezeten maar zich nu pas uitdrukken.

1. Pindakaas. Mijn moeder kocht laatst weer pindakaas (na 5 pindakaasloze jaren) en ik heb die middag met een lepel (!) bijna de hele pot leeggegeten...
2. Jongens die in een beetje een preppy stijl gekleed zijn. Vlinderdasjes, bretels, hogere broeken, oxfords, brillen en hoedjes. Very handsome!
H&M Fall-Winter 2012-2013 Lookbook For Men (6)

En ik snap het als jullie mijn geklaag over schoolzaken een beetje zat zijn, maar ooh ik heb dinsdag (overmorgen dus!) al mijn Cambridge FCE Engels examen! En een lezeres vroeg om wat tips voor het plannen van je huiswerk/leerwerk en jezelf er dan ook echt aan te houden.

Wat basistips (ook voor mezelf):
1. Geef niet toe aan het internet/je mobiele telefoon/televisie. 
Zorg dat al je elektronica (behalve je studeerlampje) uitstaan! In mijn toetsweek heb ik tijdelijk mijn internet wachtwoord veranderd.
2. Plan nauwkeurig
Plannen is zeker geen tijdverspilling, het kan je zelfs een hoop tijd besparen! Wees wel realistisch, je kunt het niet aan om 6 uur achterelkaar te leren zonder pauze, dus plan om het uur een pauze van ongeveer een kwartier in.
3. Goede omgeving
Studeer in een rustige omgeving. Wanneeer er helemaal geen afleidingen meer zijn, kun je helemaal opgaan in het onderwerp en kun je het heel snel heel goed leren.
4. Oefenen
Met bijvoorbeeld Engels en Wiskunde baart oefening kunst! Dus maak een aantal opgaven opnieuw, hierdoor zul je veel meer leren dan een uur naar dezelfde bladzijde te staren.

Tumblr_lo9tw6bfmv1qf7ikto1_500_large

And the winnar is...
Na wat gedoe, kan ik nu eindelijk de winnaar bekend maken van de Zalando win-actie!

Ik heb het als volgt gedaan: op volgorde van de reacties heb ik de deelnemers een 'nummer' gegeven. De mensen die precies alles hadden gedaan werden twee keer ingedeeld en hadden dus dubbel zoveel winkans.
Dus het lijstje was alsvolgt:

1. Merel
2. Pauline
3. Kim
4. Kim
5. Carlijn
6. Sophie
7. Maria
8. Maria
9. Deborah
10. Deborah

En vervolgens heb ik via www.random.org de winnaar 'gekozen'....
Dus Kim, gefeliciteerd! Je hebt als het goed is een mailtje ontvangen! Voor de anderen: bedankt voor het meedoen! :)

En nog een aantal foto's van een feestje van een vriendin...

Liefs,
Linda Ruan

16 comments:

  1. Fotoblooper? Ik zie geen fotoblooper!

    ReplyDelete
  2. Haha pindakaas verslaafd, probeer in combinatie met jam :)

    ReplyDelete
  3. Hahaa ik blaas ook heel vaak me wangen op ;)
    gefeliciteerd kim!

    ReplyDelete
  4. Aaah ik vind dit soort posts zo leuk aan je blog! Lekker allerlei onderwerpen door elkaar, maar toch een samenhang hebben, tof!

    ReplyDelete
  5. Oooh, pindakaas is lekker ja, maar de hele pot met een lepel leeg eten moet ik toch echt niet aan denken! Haha! Ik ben wel bij mij thuis de persoon die een boterham met pindakaas smeert en dan hier en daar wat vegen chocopasta overheen doet. Zo overheerlijk! Maar iedereen vindt het een vies idee... Just try it! <3 XX

    ReplyDelete
  6. Je schrijft heel leuk!
    Echt super leuk zo'n boekje met opdrachten, zag hem pas in een boekhandel liggen. Leuk idee dus! x

    ReplyDelete
  7. Haha heerlijke post :D Die foto's van jou, LOL.
    En jaaaa begin een WTJ, en post foto's, want dat is LEUKLEUK!
    En gefeliciteerd voor Kim!

    ReplyDelete
  8. super leuke post! ik hou van al die fotos :) hihi
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Aaaah super gaaf! :D (en bedankt Luna en Fije/Lynn!)
    Ik heb alleen geen mailtje gekregen helaas, maar yeeeaaah ik ben helemaal blij! Als je gisteren heel veel paginaviews had, dan was ik dat omdat ik steeds maar weer de pagina refreshde voor de uitslag hahah :) Liefs!

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke outfit !
    Ik heb ook een wreck this journal, vind het super leuk !
    x

    ReplyDelete
  11. Love the second outfit!
    Van waar heb je de leren broek? Ben op zoek naar eentje ;)
    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het merk heet 8mm. Ik heb hem gekocht in een Men_at_Work;)
      xx

      Delete
  12. Leuk post! Ik heb zelf ook een wreck this journal boekje, erg leuk! Zou het leuk vinden als je daar een keer een artikel over schrijft! Echt leuk zo'n persoonlijke update :)!

    Liefs,

    ReplyDelete
  13. Leuke post en wat een gave outfit op de eerste foto, erg leuk! :D

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...