11/16/2012

The Cherry Pants Story

Hello lads,

Deze post is bedoeld om aan mijn vriendin te bewijzen dat hakken (Basto) leuker onder deze wijduitlopende sheer zijden cherry-kleurige broek staan dan sneakers (Puma)!
Hier met hakken, a.k.a. de betere schoenen onder een wijduitlopende broek.
 En hier met sneakers...

Dus, lieve Fabiana... once again, I was right and you were wrong!

En ik weet dat dit een hele korte post is, maar morgen komt er een enorm lange post, I promiss! ;)

Liefs,
Linda Ruan

9 comments:

  1. Hahahaha, okayy I admit (met tegenzin!!!!!), is wel leuker met hakken!
    Maar.... nee laatmaar...je hebt gelijk...

    xxx loveyou koalaatje!

    ReplyDelete
  2. Met hakken staat die broek heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Met sneakers staat die wat 'jeugdiger' haha (:

    ReplyDelete
  4. Echt eeeeen geweldige broek! Ik ben vooral verliefd op de outfit met de hakken, maar die met de sneakers kan ook heel goed:) Maar ik heb goed nieuws voor je, je hebt er een volger bij! Ik houd echt van je kleding!

    Ciao,
    Jelle

    ReplyDelete
  5. Ja, mee eens, de hakken staan er veel leuker onder!

    ReplyDelete
  6. Ik ben het met je eens, hakken staan er leuker onder!
    Je hebt leuke kleding & een leuke blog, ik volg je nu via bloglovin! :)

    ReplyDelete
  7. hahaa ja hakken zijn veel beter!
    xx

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...