10/23/2012

Let's just talk about... wintershoes!

Zoals ik al eerder (met veel treurigheid) heb vermeld,  is de herfst allang begonnen en de winter is in optocht! Gelukkig zijn er ook lichtpuntjes aan de winter, namelijk Kerst en Sinterklaas, warme chocomelk met bergen slagroom drinken en winterkleren (must: oversized truien!) en schoenen kopen. 

270216046361752526_q1rbd0tk_c_large

Natuurlijk loopt onze modeklok weer een seizoen voor, en staan de mooiste winterschoenen alweer in de etalages te pronken met zichzelf. Maar welke moet je kiezen? Naar mijn mening is het het beste om niet alleen te selecteren op uiterlijk, maar vooral te kijken naar welke schoenen echt bij je passen.

(Oh, ik moet er blijkbaar aan toevoegen: “De schoen en de mens, ze moeten één worden. De geesten moeten samenvallen.” Hmm, misschien toch maar geen filosofie studeren.)

Populaire schoenen zijn altijd wel de bruine leren cowboy boots (Shabbies of laarzen van Supertrash), UGGs, mocassins en dit jaar kunnen we ook de bikerboots met studs van Sasha en Mango eraan toevoegen. Ook doen warme sneakers met wol van binnen en zwarte leren laarzen met hak het altijd goed. 

Tumblr_lvmqnwdwxk1r4an6zo1_500_large 
De meest gedragen winterschoenen in Nederland zijn ongetwijfeld de UGGs. Overal waar je loopt, zie je wel groepjes meiden met camel, lila of zwarte UGGs giechelend over het sneeuw (awh, wat schattig allemaal). Zelf ben ik niet echt het UGG-type (al schijnen ze geweldig te lopen en zijn ze wel vreselijk warm!). Draag jij ze ook of toch liever lekker orgineel?

Zelf wil ik heel graag Timberlands, Dr. Martens en bikerboots met studs en gespen, maar aangezien die alle drie best prijzig zijn, moet ik gaan kiezen…
 http://lookbook.nu/files/looks/large/2012/10/15/2580378_132.jpg?1350312127
Weten jullie al welke schoenen jullie dit jaar gaan kopen? Of trekken jullie je schoenen van vorig jaar weer aan? Of kopen jullie juist meerdere paar nieuwe schoenen? Ik ben zeer benieuwd, misschien dat ik door jullie reacties wel kan kiezen!

Liefs,
Linda

11 comments:

  1. timberlands lijken me ook erg leuk! ik heb niks met uggs, vind het maar niks haha ;)
    x

    ReplyDelete
  2. Ik heb wel uggs, ze zitten echt heerlijk! En dat plaatje met die leuke leggings is ook geweldig :) Weet je misschien waar je dat soort leggings kan kopen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, so I've heard! Ehm dat soort Noorse print komt elke winter wel terug, maar ik heb ze vorige winter nog bij New Look gezien ;)
      Xxx

      Delete
  3. Ik heb eigenlijk genoeg schoenen, maar wil nog heel graag licht bruine bikerboots!:)

    ReplyDelete
  4. Ik heb prachtig mooie Dr.Martens schoenen gekregen voor deze winter (:

    ReplyDelete
  5. ik heb mijn UGGs nog van een paar jaartjes terug toen ze nog niet heel populair waren en ik vindt ze heerlijk zitten maar het meeste draag ik toch het liefst mijn all stars maar dat is wel super koud...

    ReplyDelete
  6. Ik kan niet zonder mij Uggs. Moet toegeven echt mooi zijn ze niet, maar ze zitten zo lekker warm haha.

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nou, mn Bo's van vorig jaar natuurlijk, en ik ga nog kijken voor van die sneakers hihi

    xxx

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...