10/04/2012

I was in York #1

Gooodevening!

Allereerst, ik ben slecht in plannen. Elke avond denk ik: ik ga vanavond echt een blogbericht posten! Maar elke avond herinner ik me weer: Oh ja, ik moet nog Latijn huiswerk maken. Sorry daarvoor dus, maar vandaag zet ik even mijn blog op nummer 1 :).

Hoe dan ook, ik vertrok, samen met alle leerlingen uit mijn leerjaar, maandagavond naar York en kwam vrijdagochtend weer terug. Inpakken was natuurlijk leuk, maar moeilijk! Ik heb een uitgebreid kledingschema gemaakt, maar daar heb ik me uiteindelijk niet helemaal aan gehouden...

Maandagavond was voor mij eerst heel gezellig (live band, drankje, spelletje) maar op een gegeven moment waaide het erg hard op zee (windkracht 9!) waardoor de boot heel erg heen en weer schommelde. Veel mensen waren misselijk en er werd hier en daar ook wat overgegeven. Ik voelde me eerst ook erg misselijk, maar ik heb gelukkig niet overgegeven. Ik had trouwens ook een supergave pyjama, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten... Nouja, dat komt nog wel!





's Ochtends hadden we ook nog een fijn Engels ontbijt. Toen we aankwamen in Hull, ademde ik de Engelse lucht in, en was ik blij dat ik weer met beide benen aan land was. Die dag zijn we eerst met een bus naar Camp Eden gereden, een kamp met circa dertig hutten, allemaal met informatie over de Tweede Wereldoorlog. Daar hebben we ook gelunched en daarna zijn we naar York gereden! In York ging ik eerst naar de Art Gallery en ik heb daar een beeldbeschouwing over twee originele Marlyn Monroe schilderijen gemaakt. Daarna kwam het leukste gedeelte: het vrije-tijds-gedeelte! Eerst haalde we snel een Starbucks koffie en vervolgens gingen we York-winkeltjes verkennen!

Het valt mij op dat in York vooral hele aparte winkeltjes zijn! Om een beetje een idee te geven: The Teddy Bear Shop (een cafe gevuld met teddyberen), York's Chocolate Story, Little Ghost-dress enz. Ik keek mijn ogen uit! Ik heb heel veel foto's van winkeltjes, dus ik plaats er hier een paar en de rest komt in de volgende I was in York!


 Geld op het plafond!



Tot de volgende 'I was in York'!

Liefs,
Linda

12 comments:

  1. wauw wat leuk! erg mooie foto's ook :)
    x

    ReplyDelete
  2. Ziet er echt heel tof uit ! :D x

    ReplyDelete
  3. Kan niet wachten tot de volgende i was in york!! Ik ga volgend jaar ook, dan weet ik ook gelijk waar ik alles kan vinden :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk! Ik kan je als tip geven dat je vanaf de York Minster (enorme kerk), allemaal gave kleine winkeltjes hebt. Er zijn ook 4 Starbucksen in York, en als je vanaf de York Minster een heel stuk doorloopt kom je ook de H&M, Zara, Topshop, River Island en New Look tegen. Veel plezier alvast!

      Delete
  4. Superleuk! Kan niet wachten tot de volgende!
    Ghehe, zo leuk om de boot te zien en alles te herkennen. En de Engelse straatjes <3

    ReplyDelete
  5. Hi!!
    I like your blog :)
    Follow you and I invite you to my blog!
    http://cristalips.blogspot.com.es
    kisses

    ReplyDelete
  6. Thanks,for your comment.^^
    OK,I'm now following you on gfc and bloglovin #38.
    Now you...

    ReplyDelete
  7. In love with the chocolate store... je blog is awesome!!

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...