7/06/2012

Quick Bordeaux

Ik was net heel verdrietig omdat mijn SD-kaart voor mijn camera in mijn vader's laptop zat, en die laptop ligt nu op z'n kantoor! Terwijl ik helemaal zat te stressen dat ik zo geen foto's kon maken in de vakantie en maar een kalmerend bad nam, had mijn vader alweer een nieuwe besteld :).
Ik ga trouwens deze zondag, om 5 uur vertrekt het vliegtuig van Schiphol naar Xiamen (of iets dergelijks), en vanuit daar gaan we met een sneltrein naar Wenzhou (waar mijn familieleden wonen). Had ik trouwens al verteld dat ik origineel uit China kom? Nou ja, dat is zo. :)



Oh, nu zie ik pas dat je ook mijn ogen heel duidelijk kunt zien door mijn zonnebril heen. En dat ik daardoor heel droog en raar kijk, excuses daarvoor dan maar :').

10 comments:

  1. Oh balen dat je je kaartje was vergeten, viel ie niet meer op te halen?
    Leuke outfit, mooie kleurencombinatie!

    ReplyDelete
  2. Fijn dat je een nieuwe hebt! erg leuke outfit :)

    ReplyDelete
  3. Erg mooie outfit! Je zonnebril is cool ;D

    ReplyDelete
  4. Oh dat broekje vind ik echt heel leuk! En veel plezier in China alvast! xo

    ReplyDelete
  5. Lieve lezers,

    Ik ben een vriend van Linda, die nu in China zit. Ik heb contact met Linda via mail en ze heeft verteld dat, omdat China een vreemd land is hebben ze Blogger 'verbannen' (net Facebook, Youtube en Twitter). Waardoor alle blogspot blogs ook zijn verbannen. Dit betekent dat zij niet kan inloggen en dus niet kan posten, deze blog ligt dus even 5 weken stil. Het spijt haar heel erg veel en ze hoopt dat jullie het kunnen begrijpen. Hopelijk tot over 5 weken, dan is ze terug in Nederland en zal ze extra veel posten en tienduizend keer haar excuses aanbieden!

    Heel veel liefs van Linda :)

    ReplyDelete
  6. pretty cardigan! :D

    ReplyDelete
  7. hi honey!! i just found your blog today and i think is super cute! what do you think about following each other?

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...