7/07/2012

Packing for China!

Mijn toetsenbord voelt verbrand aan, ik zit namelijk op mijn terras en de zon schijnt nogal op laptop. Er waait een koel briesje, er fluiten vogels en auto's rijden langs waardoor ik me helemaal niet kan concentreren en een oude man kijkt me aan alsof ik gek ben. Maar toch ben ik blij. Waarom? Ik ga morgen naar China!

Ik had eerder al tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik maar 1 setje kleding zou meenemen omdat ik daar zoveel zou shoppen en dat moest ik ook allemaal mee terugnemen. Maar ik kon de verleiding toch niet weerstaan om toch best veel mee te nemen...

Choosing which one to bring...
Wat neem ik mee?

Eigenlijk neem ik qua kleding alleen maar basic dingen mee. Waarom? Ze zijn makkelijk te combineren en het maakt niets uit als ze gaan kreukelen/vies worden/gestolen worden/na een avondje uit eten naar vis ruiken/naar smog gaan ruiken etc.

Kleding:
-3 shirts (1 basic cover-up, 1 cropped top met print en 1 shirt dat ik daar ga laten liggen voor meer ruimte in de koffer op de terugweg)
-3 shorts (1 high-waisted denim, 1 high-waisted zwart (luxe stof) en 1 'sportshort' die ik gebruik op relax dagen)
-1 rokje (wit met rode vlekken)
-2 jurkjes (1 luchtige en 1 wit kanten van 2 days, 2 ways, 1 dress)
-1 chunky ring en 1 lange ketting
-1 bandana 1 riem en ondergoed
-sokken voor in het vliegtuig

Click to see more!



En deze slippers, aangezien mij het niet uitmaakt als deze kapot gaan (bij al mijn andere slippers moet ik continu heel voorzichtig doen en dat is irritant).

That's it! Ik neem eigenlijk maar een beetje meer mee dan naar mijn weekendje weg in Arnhem.


Verder neem ik nog de basis dingen mee (camera, mobiel, sleutels, geld), zonnebrand, zonnebril, bikini en after-sun spray, een lampje tegen de muggen (aanrader!), een aantal tijdschriften, mijn reisdagboek en stijlboek, een aantal verzorgingsproducten en haarproducten, tandenborstel etc., mijn bril (ja, ik heb een bril ik doe hem alleen nooit op, alleen tijdens de lessen en wanneer ik films kijk), opladers en dat was het ongeveer :).


Ik zal, als jullie dat handig en leuk vinden misschien nog een checklist posten!

9 comments:

  1. Veel plezier!
    Die ketting met dat robotje is echt superleuk! <3

    ReplyDelete
  2. hee, dat broekje heb ik (rechter van eerste foto)!
    Leuke items :) veel plezier!
    x

    ReplyDelete
  3. Cool robot necklace! ♥ I have the same H&M tie and die shorts! But i don't know how to wear it haha x)

    ReplyDelete
  4. Niet vergeten mij in te pakken ;)

    Heel veel plezier!

    ReplyDelete
  5. Lieve lezers,

    Ik ben een vriend van Linda, die nu in China zit. Ik heb contact met Linda via mail en ze heeft verteld dat, omdat China een vreemd land is hebben ze Blogger 'verbannen' (net Facebook, Youtube en Twitter). Waardoor alle blogspot blogs ook zijn verbannen. Dit betekent dat zij niet kan inloggen en dus niet kan posten, deze blog ligt dus even 5 weken stil. Het spijt haar heel erg veel en ze hoopt dat jullie het kunnen begrijpen. Hopelijk tot over 5 weken, dan is ze terug in Nederland en zal ze extra veel posten en tienduizend keer haar excuses aanbieden!

    Heel veel liefs van Linda :)

    ReplyDelete
  6. I love the pink shaded short and both sunnies.... you pack great for holiday, however you might want closed footwear... oh well... you probably already in China and you will know why. ;-)
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...