7/04/2012

MY CLOSET

Het is zover, ook ik plaats the most-requested foto's: foto's van mijn kledingkast!

Ik heb jammer genoeg geen inloopkast zoals al die mooie Amerikaanse meisjes op youtube hebben, ik heb jammer genoeg niet de kast inhoud van Chiara Ferragni (200 paar Louboutins!), maar ik ben zeker heel blij met mijn kast en inhoud aangezien ik toch veel kleding heb in vergelijking met de rest van de wereld.

Ik ga jullie kort proberen te vertellen hoe mijn kast indeling is. Met nadruk op 'proberen'.
Ik heb dus mijn 'hoofdkast', dit is een witte PAX Ikea kast die ik zelf heb samengesteld. Ernaast heb ik een paspop, een stoel, een soort paal (dat ding rechts) en een rekje op de bovenste verdieping van mijn boekenkast. Normaal staat die 'paal' ergens anders (want erachter staan spiegels) maar ik heb hem voor het gemak even daar gezet. Hmm, ik merk nu pas dat de foto kwaliteit van vandaag ook niet best is.


Hoofdkast:



Links: 


Op de bovenste plank liggen een aantal winterjassen (niet heel goed zichtbaar).
Daar onder zitten mijn jurkjes, jumpsuits en langere overhemden. Het is eigenlijk nog veel meer dan op de foto te zien is, aangezien heel veel jurkjes tussen andere en over elkaar heen zitten.
Daar op die plank een aantal make-up en lotion producten. Aangezien ik nog maar 13 ben (over een aantal weekjes 14!) heb ik niet veel make-up (en zal ik ook nooit hebben).
Daar onder een enorme ICI PARIS XL tas met tijdschriften en daarachter lakens en dekbedovertrekken.
















Klik voor meer!

Midden:


Op de bovenste plank liggen een aantal handtassen, clutches en rugzakken. Ze zijn niet heel goed zichtbaar aangezien ik mijn clutches altijd laat 'liggen'.
Daaronder hangen mijn jasjes, vesten en blousen en daar onder zit een soort geheim ding dat je naar voren kunt schuiven en daar ligt dan een deel van mijn sieraden en zonnebrillen (oke, nu is het dus geen geheim meer...).
Daaronder zit een soort rek dat je ook naar voren kunt schuiven met al mijn broeken en een deel van mijn riemen. Daaronder volgt een laadje met mijn shorts, rokken en enkele zonnebrillen en tot slot nog mijn hakken en sneakers.












Rechts:


Ik zal het maar even kort houden aangezien ik niemand wil doodvervelen met een enorm lang verhaal over de indeling van mijn kast:
  • Bovenste plank: laarzen
  • 2e plank: dikke truien, pyjama's en bikini's
  • 3e plank: herfst/winter truien en shirts
  • 4e plank: lente/zomer shirts
  • bovenste la: haarspullen
  • 2e la: sokken
  • 3e la: ondergoed en sjaals
  • teenslippers en ballerina's.

Oh, dat ziet er niet erg opgeruimd uit. Dat is het ook niet.


Overig:


Paspop:


Sommige herkennen haar misschien: mijn paspop genaamd Coco! Ze draagt mijn herfst jas aangezien die weer in de kast kan.


Stoel:


Hier liggen mijn twee meest-gebruikte handtassen en mijn geweldige paraplu met krantenprint.


Potloodpaal:


Ja het is waar, deze paal met hangers is in de vorm van een enorm potlood! Hierop zitten al mijn hoedjes, langere sjaals, langere kettingen, een aantal rokjes, bandana's, tasjes en overige spullen.


Rekje:


Zoals je kunt zien: grote zonnehoeden, haardiadeems (diademen?), een armband, stropdassen en nog overige spullen.


Sorry voor de vele foto's en lange post!

35 comments:

  1. coole kast (en inhoud) !!!! ik moet blijkbaar veel kleding kopen, want kheb hier niet eens de helft van :l

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooh nee hoor, je 'moet' helemaal niets! Dit is ook mijn collectie van ongeveer de afgelopen 3 jaar haha.

      Delete
  2. Wow! een dertienjarig meisje met zo'n kast, indrukwekkend gewoon! echt heel erg gaaf! x

    ReplyDelete
  3. Jealous of your closet!! great blog, you have my follow!!

    sarah marie

    www.regardingthestars.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Haha dankjewel, maar ik heb dan bijvoorbeeld weer geen (echte) iPhone, geen nintendo DS, geen iPod touch, geen eigen tv enz.

    ReplyDelete
  5. Hey! Bedankt om een berichtje op mijn blog achter te laten :) Wat lief van je!
    Ik volg je natuurlijk :) Je hebt zelf ook een heel leuke blog en de foto's van je kledingkast zien er super uit :) ik volg je, volg je terug?

    xx Kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wat heb jij alles mooi en handig opgeborgen!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Netjes, veel - en die inhoud! Geweldig! Heel leuk om te zien, je hebt ook echt de perfecte kast ervoor om alles netjes opgeborgen te houden! :)

    ReplyDelete
  8. Ik zit hier echt met open mond te kijken naar je kast, echt super! ook netjes en je weet direct waar alles ligt :)
    Ik ga je blog volgen, met dit artikeltje heb je me helemaal overtuigd!
    xoxo
    thisrecklessgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Omg, ik zou (bijna) alles doen om deze kast (met inhoud) te hebben *slijm slijm*

    ReplyDelete
  10. Wow, hele mooie kast, maar dan vooral je kleren! Heel veel ook (mijn kast is misschien... Nouja... 1/4 ervan of minder)!

    ReplyDelete
  11. wow...i hope my cupboard is full like that hhe
    btw maybe u mind to fllw each other?let me know
    jessillesilv.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. woh, ik dacht dat ik al veel had maar nu ben ik echt jaloer! ;p
    Ik vind die kasten van de ikea echt leuk, ik denk dat ik maar even bij mijn ouders ga zeuren voor een nieuwe kast! (;
    verder vind ik je blog helemaal te gek, ik volg je al maar misschien wil je mij ook volgen? (:

    Liefs Esmee
    friendsaremeaningful.blogspot.nl

    ReplyDelete
  13. Wauwie ik ben jaloers haha! xo

    ReplyDelete
  14. Wow ik ben jaloers, superveel kleding, supergoed opgeruimd en die vakjes voor die sieraden zijn ook zwaar handig!!

    ReplyDelete
  15. Wauw je hebt echt veel kleren, maar die heb je echt supergoed geordend! Jouw kledingstijl is trouwens echt heel leuk

    ReplyDelete
  16. wauw! echt veel kleren. Ik heb je een award gegeven, kijk even op mijn blog! xx

    ReplyDelete
  17. Ik dacht dat ik veel kleren had haha! Super leuke dingen hangen er in je kast, en wat ben ik jaloers op je sieradenla!
    Super!

    liefs,
    http://my-curlylife.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  18. great post dear^^
    come by and lets follow each other if you love to do<3
    miss-monaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Heerlijk zo'n kast! En veel kleren, goedzo! x

    ReplyDelete
  20. wooow jaloers op de inhoud van jouw kast <333
    liefs,

    ReplyDelete
  21. Wow , jaloers op de inhoud van jouw kast!! EN leuk ingericht! ;3

    ReplyDelete
  22. Wat een leuke kleerkast&inhoud :O
    #Jaloersss :D
    Door jou kleerkastoverzicht ben ik ook beginnen na te denken over mijn kleerkast&ik heb net de hele voormiddag in een word een document zitten te maken met de inhoud van mijn kleerkast, alles erop en eraan!
    Ik ben best trots op mijn kleerkast,
    maar zo leuk als de jouwe zal hij nooit worden! xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha bedankt! En superleuk om te horen! Ik ben benieuwd, heb je ook een blog? :) Mijne is trouwens nu ook weer wat veranderd... misschien wordt het eens tijd voor een update!
      xx

      Delete
    2. Nope, ik heb er geen.
      Ik zou wel willen maar denk niet dat ik er genoeg tijd&inspiratie voor heb :s
      Achja, someday maybe (:
      En een update van je kleerkast zou geweldig zijn :D
      En ik ben niet de enige die er zo over denkt hoor! xoxo

      Delete
    3. Awwh jammer, maar het is het proberen waard hoor! Al moet ik toegeven dat ik soms ook geen tijd in mijn zogenaamd drukke schema kan vinden voor mijn blog ;)
      Haha en ik zal het overwegen!

      Liefs xx

      Delete
    4. Pff, misschien later.
      Het maakt niet uit dat je niet elke dag iets post,
      want het gaat om de posts(bestaat dit woord? :$)zelf,
      &geloof me, die zijn ge-wel-dig!
      En zeker doen! xoxo

      Delete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...