8/12/2012

Tribal Print, Honey


Maxidress: China, ketting: Bijou Brigitte, sandaaltjes: Guess, tasje: China, hoedje: Action, armbanden: China, H&M, jade, tijgerjade.

Vandaag ben ik weer eens naar Rotterdam geweest, maar dit keer niet naar Zara, River Island, Monki, Bershka en al die winkels waar ik normaal heen ga (oke, ik moest heel even binnenwippen om te kijken, maar ik heb niets gekocht!) maar ik probeerde eens wat leuke afgelegen plekjes te ontdekken, dus ik ging op mijn instinct af en liep waar ik heen wilde.
Sowieso heb ik veel leuke vintage- en retrowinkeltjes (voor de informatie: vintage is kleding uit de jaren '60 of eerder en retro is vanaf jaren '60 tot '90) gespot, evenals tweedehands winkels voor kleding, boeken en meubels.

Ik ben ook een vervallen winkeltje (gaten in de muren, lelijke vieze vloeren, overal buizen) binnen gelopen en ontdekte dat daar designermerken als Alexander Wang en 3.1 Phillip Lim werd verkocht. De kleding hing heel chique een stukje uitelkaar en de schoenen en tassen waren prachtig uitgestald op tafeltjes. Deze winkel zit om de hoek bij Emporio Armani.

Verder heb ik aparte bars en restaurants bekeken, gelopen in de grachten en gekeken op de markt. Er was zon, er was muziek en er waren bomen, dus tijdens het warme weer raad ik je het zeker aan om naar de gezellige markten en 'urban' not-centered winkeltjes en restaurants te gaan!

Het enige wat ik heb gekocht is een aantal Lush producten, ik heb er heel veel over gehoord en wilde het ook weleens uit proberen!

Liefs

12 comments:

  1. ontzettend leuke outfit! die jruk is zo leuk! :)
    x

    ReplyDelete
  2. Prachtige outfit! En inderdaad leuk om zo eens nieuwe winkeltjes en plekjes in een stad te ontdekken! :)

    ReplyDelete
  3. Kei leuke blog!
    Xx

    ReplyDelete
  4. That panda bag is so adorable! It adds such a cute touch to this outfit :)

    ReplyDelete
  5. interesting closet..

    The Lions Claw! my latest bloglet come see :)

    Take Care

    ReplyDelete
  6. Hey!

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster blog awards :)

    Meer info op men blog! groetjes Kimberley

    Beautyandbirds@blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Leuke jurk en tasje! Haha, Lush is heel lekker, laatst nog wat dingen gekocht.

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...