8/10/2012

The Hell Have U Been?!


Tumblr_m8895gzcha1qh1253o1_400_large

Ik durf mijn statistieken niet eens te bekijken, het getal is waarschijnlijk nog niet eens een tiende van hoeveel bezoekers ik vorige maand had, maar dat heeft een rede: ik heb helemaal niets gepost. Niets, noppes.

Ook dit heeft een rede, ik ben namelijk niet iemand die zomaar iets opgeeft (nou ja, niet altijd ten minste) maar zoals sommige lezers misschien weten was ik ongeveer een maand vertrokken naar China.

Oh ja, ik had het mezelf helemaal voorgesteld: Elke dag fantastische outfits (nieuwe natuurlijk, geshopt in Chinese winkels waar andere meisjes nooit zouden komen), foto's voor fantastische landschappen, gekke stadsfoto's, ik in een glamourous jurk voor een glamourous restaurant... maar nee hoor. De Chinese regering heeft blogger (+ alle blogs die op blogspot eindigen) verbannen, jup, mijn eigen site, ik kon er niet op.


Tsja, terugvliegen was natuurlijk geen optie dus ik kon alleen maar accepteren dat ik nu al mijn volgers kwijtraakte en mijn vriendinnen teleurstelde (dat laatste overigens niet, ik kon ze wel bereiken via mail).

Dus bij deze wil ik twintigduizenddriehondervijventwintigtriljoen keer sorry zeggen!

535708_380539332003541_119815291_n_large

Ik zal vanaf nu natuurlijk weer heel veel bloggen (aangezien ik weer in Nederland ben), en omdat ik net terug ben zal ik best een beetje dingen vertellen over Chinese cultuur (de leuke dingen, niet de saaie), eigen foto's plaatsen en vertellen over de mode daar.

Nogmaals sorry en bedankt voor het volgen en ik hoop dat jullie nog blijven volgen!

Liefs!

Oh, en jullie zijn lief.

12 comments:

  1. ik blijf je volgen want ik vind je blog super!
    liefss

    ReplyDelete
  2. balen.! ben benieuwd naar je foto's.!

    ReplyDelete
  3. we blijven volgen want je blog is super! we zijn benieuwd naar de nieuwe posts :)
    x fije en lynn

    ReplyDelete
  4. Ja dat is wel jammer dat dat daar geblokkeerd is!
    Maar natuurlijk lopen we dan niet zomaar weg hoor, ik volg je nog ;)

    ReplyDelete
  5. Ik zag je en dacht meteen ;heyy! Je bent back in town. Leuk, girl! Ik blijf je volgen & ben benieuwd naar je verdere foto's! Wees gerust. :D

    ReplyDelete
  6. We blijven je volgen hoor, don't worry! Ik hoop dat je het naar je zin hebt gehad (met de Chinees-Koreaanse jongen) en ik ben benieuwd naar je posts!

    ReplyDelete
  7. don't worry girl!
    Komt allemaal goed, ik blijf je volgen! ;)

    ReplyDelete
  8. Ik blijf je volgen want je hebt een super blog! :)

    ReplyDelete
  9. Haha, ik checkte elke dag of je al weer terug was :D
    Welkom terug zou ik zo zeggen ^^

    ReplyDelete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...