1/15/2012

French vibe + outfits


















I'm in a French vibe. Sort of. If you call 'eating a lot of French chocolate' being in a French vibe. I actually read 'Merci'  chocolate is made in Germany! But I'll just ignore that. I've basically been living on these little chocolate sticks the past few days. I think I'm addicted.. But I'm addicted to chocolate anyways. I think chocolate just has a unknown strength of invisible power, which attracts you to eat it, again and again. But ehmm.. did you know that chocolate is actually very good for your mood en your heart? YEAH, TAKE THAT, GERMANY! (:

Ik voel me erg Frans. Soort van. Als je 'heel veel Franse chocola eten' onder Frans voelen rekent. Ik heb eigenlijk gelezen dat 'Merci' chocola in Duitsland wordt gemaakt! Maar ik negeer dat gewoon. Ik heb eigenlijk de laatste dagen op deze chocoladereepjes geleefd. Ik denk dat ik verslaafd raak.. Volgens mij heeft chocola een enorm sterke onzichtbare aantrekkingskracht, die je telkens opnieuw en opnieuw het laat eten. Maar wist je dat chocola eigenlijk heel goed voor je stemming en je hart is? JA, PAK AAN DUITSLAND! (:




I wore a light-yellow 'eggie' dress with white details, and combined it with a black cardigan and a pair of black legging, because it's freezing here. I wore is with beige/brown booties with fake fur. It was quite a long time ago when I bought the dress (when I was 8!) so I can't remember where I (my mother) got it from, but it was somewhere in Spain.

Ik droeg een licht-gele 'ei-achtige' jurk met witte details, en combineerde het met een zwart vestje en een zwarte legging, want het is hier nogal koud. Ik droeg het met een paar beige/bruine enkellaarsjes met nepbont voering Ik heb deze jurk een lange tijd geleden gekocht (Toen ik 8 was!) dus ik kan me niet meer herinneren waar, maar het was ergens in Spanje.





My mannequin Coco wore a floral printed top from La Fayette Paris, a white-with-red-dotted skirt from H&M, which I putted on high-waisted, a soft-denim jacket from C&A and a brown leather bow belt which I got because it was included with a dress I bought.


Mijn paspop Coco droeg een top met bloemenprint van La Fayette Paris, een wit-met-rood-gestipte rok van H&M, en die heb ik hoog getailleerd bij haar aangedaan, een zachte denim blouse van de C&A en een bruine leren strikvormige riem die ik meegeleverd bij een jurk die ik had gekocht kreeg.


Xoxo

No comments:

Post a Comment

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...