12/21/2012

Video: Ask Me Anything! #1

Hallooo!

Jullie hebben vast geen zin om het enorme verhaal te lezen over mijn edit probleempjes, dus hier is mijn filmpje!
video

De rede waarom hij maar 5 minuten is en ik zomaar in mijn zin stop is kort samengevat dat er heel veel mis ging...
Dus de komende weken komt de rest van de filmpjes met onder andere nog onderwerpen als:
  • Tenen in oren stoppen
  • Ik die zingt
  • Adriana Lima 
  • Kwallen eten
Liefs,

Linda Ruan

PS Ik weet dat India en Mexico geen steden zijn, maar landen.

[Ik ben zeer gefrustreerd. Na zo'n 5 uur zwoegen (en zweten, en andere werkwoorden met een 'z') op mijn filmpjes-edit-programma (het was mijn eerste keer dat ik een filmpje editte!) dacht ik dat ik dan eindelijk op mijn filmpje (zie hier: Announcement) was gekomen.

Maar nee hoor, ik had natuurlijk -door mijn geniale instinct- het slechtste programma ooit gedownload. Eerst moet ik heb drie keer heruploaden, daarna kwam ik erachter dat hij een aantal veranderingen niet eens had opgeslagen, en daarna had hij, alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, het overgrote deel van mijn filmpje delete!

Dit is dus het enige was er nog over is gebleven. Hij brak zomaar af bij het uploaden, dus ik stop ook midden in een zin... De rest kan ik waarschijnlijk ergens nog wel vandaan halen, die zal ik dan volgende week posten! Ik hoop dat jullie alsnog genieten van het filmpje.

Er zitten jammer genoeg verder nog wat edit-fouten in, die ik niet zo goed meer weg kon halen. Maar het ergste is dat er een brandmerk doorheen staat! Dat programma meldde pas helemaal op het einde: 'Er komt een brandmerk doorheen te staan.' Sorry daarvoor!]

13 comments:

  1. hahaa wat een ontzettend leuk filmpje! je bent heel spontaan in je filmpje :)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. ik vind je filmpje super leuk, anders dan de 'standaard' filmpjes.! xx

    ReplyDelete
  3. Wauw, wat een superleuk filmpje! Je bent echt onwijs spontaan en leuk en gezellig, wauw! Huh, wordt je geen rapper? Je hebt juist zoveel talent! *sarcasme*

    Oh god, editten, ik ken het probleem X) Ik 'speel' er vaak mee, maar ik kan het voor geen meter. Maar je brandmerk gaat gelukkig na een minuut weg.

    ReplyDelete
  4. Hahaha leuk dat m'n vraag beantwoord is! Echt een leuk filmpje ook, moet je vaker doen!
    xx

    ReplyDelete
  5. leuk filmpje het is echt grappig om de persoon achter de blog te zien haha. Jeej je eet pindakaas voor mij haha. Ik hou van pindakaas.

    ReplyDelete
  6. Bedankt! Oh zeker voor jou, maar ook voor mezelf, want pindakaas is gewoon awesome haha :)

    ReplyDelete
  7. Bedankt! Oh zeker voor jou, maar ook voor mezelf, want pindakaas is gewoon awesome haha :)

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Echt leuk filmpje! Je straalt spontaniteit en leuk uit! Ben benieuwd naar je nieuwe filmpje!

    ReplyDelete
  10. Zuid- Afrika is echt mooi! Ik ben er al een keertje geweest. Liefs

    ReplyDelete
  11. Leuk filmpje Linda! Jij bent echt een gezellig persoon (als ik het zo zie hè). Je hebt ook nog eens een super blog, bent knap en je doet veel leuke dingen! Ben jij een supermens of wat!? Een beetje overdreven misschien, maar zonder grapjes... leuk filmpje, doe vooral vaker!

    x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awh heel erg bedankt, echt heel lief! En ja... Als ik een supermens was geweest, waarom heb ik dan geen superkrachten? Haha just kdding :) Maar dankjewel! Xxx

      Delete
    2. Haha, wie zegt dat je die niet hebt!

      Delete

I really appreciate your comments! ♥
You guys make my day, every day.
Much love,
Linda Ruan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...